ПнВтСрЧтПтСбНд

   В Кельменецькому професійному ліцеї пройшло засідання школи професійної майстерності педагогічних працівників на тему «Ключі до якісного навчально-виховного, навчально-виробничого процесів - як запорука співпраці ліцейної тріади «викладач-майстер виробничого навчання-учень», в якій прийняв онлайн-участь методист НМЦ ПТО у Чернівецькій області Іван Іванович Агатій.

    Школа професійної майстерності в Кельменецькому професійному ліцеї, керівник якої методист Молода В.І., працює над реалізацією методичної проблеми «Підвищення якості навчально-виробничого процесу – запорука успішної підготовки кваліфікованих робітників». Засідання ШПМ проходило у формі роботи в малих групах для створення методичного посібника, під час проведення якого методистом ліцею були використані сучасні технології та методи навчання: відеоролики, фрагменти фільмів, презентації.

   На засідання була запрошена практичний психолог навчального закладу Антофій О.А., яка нагадала присутнім правила роботи в групах та слідкувала, щоби вони були дієвими.

    Під час проведення заходу керівники методичних комісій Лащук О.В., Комерзан Ю.А., Затолочна Р.І. працюючи в групах та шукаючи «ключі» до якості освітніх послуг, створили титульну сторінку до посібника, оформили вступ, в якому зазначили взаємозв’язок якості освіти із суспільними, політичними, культурними та економічними процесами.

     Викладачі ліцею Горбатюк В.Ю., Курочка Л.І., Китайгородська А.В., Сугак В.І., Беженар Л.П. відшукали «ключі» впливу на розвиток освіти сучасності (державна політика змісту освіти, управління навчально-виробничим процесом, кадрове забезпечення, стимулювання, БЖД тощо), проаналізували якість освіти вцілому та додали свої пропозиції до авторського напрацювання.

  Майстри виробничого навчання Мамонова Т.М., Овчаренко О.С., Толмач О.П. звернули увагу на професійні якості педагога як ще одного «ключа» до надання якісних освітніх послуг (компетентність, професійність, творчість), чим створили силует «Педагог, учитель – це людина…», який відобразив діяльність педагога в різних життєвих сферах.

 


 

 

 

     «Ключі» формування мотивації ліцеїстів до навчання та підвищення їх навчальних досягнень відшукали майстри виробничого навчання ліцею Ілаш О.К., Давиденко В.П. та заступник директора з НВР Перстинчик Л.О., чим додали свої сторінки до посібника, в якому зазначено «прохання-вимога – щоденна увага до кожного учня, оперативна ліквідація прогалин у знаннях, використання активних форм, співпраця з батьками».

    Великий «ключ» до якості знань залежить від створеної ситуації успіху в навчально-виробничому процесі. Викладач, класний керівник ліцею Курочка Л.І. презентувала досвід роботи з даного питання, та звернула увагу на позитиви в навчанні учнів, виховній і позаурочній діяльності, Майстер виробничого навчання Єремук В.В. постійно працювала в Вікіпедії, тт. проводила словникову роботу, пояснювала значення слів та словосполучень: бренд, менеджмент, менеджмент учителя, спілкування, педагогічне спілкування, педагогічна етика, такт. 

    На засіданні були використані елементи технології колективної розумової діяльності: метод створення проблемних ситуацій; методи творчого вирішення проблем. Останньою сторінкою посібника педагогів ліцею стала сторінка «На шляху до змін». Це мрії, сподівання та реалії їх виконання.

 

 

 

    Замість висновків: "У співпраці – сила! Тільки спільно, тільки разом працюємо і надалі, щоб продовжувати відчиняти замок, який зветься «Якість знань» з позитивними мотивами до відповідальної, цікавої і радісної праці".